magnum gold?

zit er hazelnoot in het ijs van magnum gold... het ruikt er wel naar maar kan het niet vinden en ben de allergies voor dus daarom mijn vraag..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Hierbij een lijstje met ingrediënten van de Magnum Gold:

Vanille-ijs, karamelsaus (7%), omhuld met melkchocolade (23%) en een goudkleurig laagje (5%) Ingrediënten: gerehydrateerde magere melk, suiker, plantaardig vet, cacaoboter, magere melkpoeder, glucose-fructosestroop, boterconcentraat, lactose en melkeiwitten, cacaomassa, gekarameliseerde suiker, glucosestroop, fructosestroop, emulgatoren (E442, E471, E476, sojalecithine), kleurstof (E171, E172), stabilisatoren (E410,E412, E407), zout, aroma's, vanille-extract.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat er in zit staat er op, zo is het wettelijk geregeld in Nederland. Zeker met noten nemen de fabrikanten het zekere voor het onzekere. Als die er in zitten staat het 100% zeker op de verpakking.