NODIG hem uit om eens lekker door te zakken in een kareoke cafee

vindt hij prachtig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL!!
nodig hem zaterdag uit om de volgende voetbal wedstrijd te zien.
zorg dat je allemaal dingen in huis hebt die hij lekker vind.
13 jaar geleden
Begin door voor jezelf te kiezen. Laat zien dat je onafhankelijk bent en dat je hem nietr nodig hebt. Niet alleen maak je daarmee het uiteindelijk makkelijker voor jezelf (nu is het zwaar, maar later des te makkelijker)

Doe het tegenovergestelde van wat je gevoel je ingeeft, namelijk alles doen en geven om hem te overtuigen. Dit zal uiteindelijk niet werken, hooguit dat je het hem makkelijk maakt.

Als er nog liefde is, dan zal een onafhankelijke houding je alleen maar aantrekkelijker maken. Is er niets, dan gebeurd er niets en kan je trots zijn dat je je eigen weg gegaan bent.

Nogmaals, het is ws. ingaan tegen je gevoel, maar wel de beste manier.

Sterkte en succes!

Toegevoegd na 5 minuten:
Probeer niet er veel over te praten. Probeer helemaal geen of weinig contact te hebben. Praten kan altijd nog als de emotie tot rust is gekomen!

Maar ook is weinig contact een krachtig signaal dat je voor jezelf kiest!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat hierboven gezegd wordt ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ben zelf een jongen, maar zou het juist fijn vinden om te zien dat iemand om me geeft.

Als ik zou merken dat iemand, ook al is het nep, mij niet nodig heeft zou ik al snel het idee krijgen dat het toch niets zal worden. Waarschijnlijk heb ik als jongen zijnde nog flink wat te leren, maar het kan de doorslag zijn. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is lastig want waarom ben je in de eerste plaats deze liefde kwijt geraakt? Ik denk dat je vooral jezelf moet blijven. Moet laten zien dat je nog steeds liefde voor de ander voelt en laten zien dat je voor hem of haar vecht. Wees geinteresseerd en laat hem of haar weten dat je alles zou willen doen om hem of haar terug te krijgen. Maar let op.. Je moet het wel met mate doen anders zal het meer als irritant worden ervaren,denk ik. Succes!