Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

De perfecte moord bestaat zeker wel. Belangrijkste punten zijn: Geen motief (een onbekende bijvoorbeeld) Geen lichaam = geen dode. Een goed alibi is altijd handig ;). Maar wie had je op het oog dan?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dat lijkt me duidelijk: omdat niemand ze gesteld heeft.
Maar wanneer je vragen hebt over basketbal dan kun je ze toch plaatsen....
Ik snap het doel niet echt van deze vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet gepakt worden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jawel, hiervoor dien je gebruik te maken van een bevroren blinde darm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De perfecte moord bestaat zeker. Ben ervan overtuigd dat deze regelmatig plaatsvindt. Vergt goede planning, tijd, en het juiste middel, bv. caliumchloride (lichaaamseigen stof).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De perfecte moord bestaat zeker, kijk maar naar de moord op ene J. Christus. Deze moord is zo perfect gedaan, dat men op de dag van vandaag nog steeds niet weet wie de dader of daders was/zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De perfecte moord bestaat zeker, kijk maar naar de moord op ene J. Christus. Deze moord is zo perfect gedaan, dat men op de dag van vandaag nog steeds niet weet wie de dader of daders was/zijn. En we zijn al zo'n 2000 jaar verder. Zelfs het COLD CASE TEAM zitten met de handen in het haar...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Excuses, door een verbindingsprobleem is mijn antwoord bij de verkeerde vraag terecht gekomen.

PS: Ben je ook van plan een moord te plegen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jazeker elke moord is eigenlijk perfect want het doel wat je ermee wou bereiken is ook echt bereikt anders was het een poging tog moord en niet een moord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding