De perfecte moord bestaat zeker wel. Belangrijkste punten zijn: Geen motief (een onbekende bijvoorbeeld) Geen lichaam = geen dode. Een goed alibi is altijd handig ;). Maar wie had je op het oog dan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dat lijkt me duidelijk: omdat niemand ze gesteld heeft.
Maar wanneer je vragen hebt over basketbal dan kun je ze toch plaatsen....
Ik snap het doel niet echt van deze vraag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet gepakt worden...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jawel, hiervoor dien je gebruik te maken van een bevroren blinde darm
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De perfecte moord bestaat zeker. Ben ervan overtuigd dat deze regelmatig plaatsvindt. Vergt goede planning, tijd, en het juiste middel, bv. caliumchloride (lichaaamseigen stof).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De perfecte moord bestaat zeker, kijk maar naar de moord op ene J. Christus. Deze moord is zo perfect gedaan, dat men op de dag van vandaag nog steeds niet weet wie de dader of daders was/zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De perfecte moord bestaat zeker, kijk maar naar de moord op ene J. Christus. Deze moord is zo perfect gedaan, dat men op de dag van vandaag nog steeds niet weet wie de dader of daders was/zijn. En we zijn al zo'n 2000 jaar verder. Zelfs het COLD CASE TEAM zitten met de handen in het haar...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Excuses, door een verbindingsprobleem is mijn antwoord bij de verkeerde vraag terecht gekomen.

PS: Ben je ook van plan een moord te plegen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jazeker elke moord is eigenlijk perfect want het doel wat je ermee wou bereiken is ook echt bereikt anders was het een poging tog moord en niet een moord.