Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie gaat de zoekkosten van dat zeilmeisje betalen

Er is een enorm apparaat opgetrommeld om dat meisje te vinden. Zelfs een Airbus a330.
Nu blijkt dat experts al hebben gezegd dat ze dit tijdstip van het jaar die oceaan niet op moet vanwege het slechte weer daar.
Wie gaat die digantische kosten betalen en vindt men dat ze daar voor moet betalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
593

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het had nooit zover mogen komen ! Dat ding is nog niet eens droog achter de oren . HELAAS moeten wij uiteindelijk dat gedoe betalen !!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat zal de belastingbetaler gaan betalen, net als bij andere zoektochten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat dat meisje gesponsord is door een bedrijf en dat bedrijf voor dit soort gevallen een verzekering heeft afgesloten. De verzekeringsmaatschappij dat dit denk ik gaan betalen, dus uiteindelijk de klanten van die verzekeringsmaatschappij d.m.v. verhoging van de premies.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij zoals gewoonlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo jij? Ben jij Amerikaan of ben je gewoon een zuurpruimpje?
De overheid (en dus de belastingbetaler) betaalt de opsporings- en evt. reddingskosten. Eén van de niet zo vele nuttige taken van de overheid. Je kunt je natuurlijk afvragen hoe verantwoordelijk is het om zo'n jong ding de oceaan op te sturen, al kan ze nog zo goed zeilen en al wil ze nog zo graag.
Alle ervaren zeilers zullen beamen dat er op zee omstandigheden voorkomen, waar de beste zeiler overgeleverd is aan de willekeur van de elementen. En dat geldt zéker voor een kind. Ik keur het volstrekt af dat haar ouders dat meisje haar gang laten gaan. Het kind zelf zal nog niet wijzer wezen.
Het gaat me echter te ver om dit soort kosten op één persoon te verhalen. Dan leg ik liever schade-claims op aan gevangenen vanwege huisvestingskosten.

Zie het maar als een oefening voor de betrokken redders.
Dat moet tòch af en toe gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding