mag je op internet gratis dingen weggeven

zoals je zet een filmpje en daarin zeg je dat je aan iemand iets weggeeft

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
itsme
12 jaar geleden
Ben erg benieuwd naar details van dit gebeuren, ik heb het vermoeden dat er een addertje onder het gras zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat voor filmpje?

Antwoorden (4)

ja tuurlijk mag dat, waarom niet? Als het niet om strafbare spullen gaat zoals bv kinderporno of drugs...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat mag, je hebt ook sites waar je gratis spullen op kunt halen, dus jij mag dat ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt gratis mag. Op koopplein.nl is zelfs een aparte rubriek voor gratis.
Kun je ook gewoon op Marktplaats zetten onder vermelding van gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U dient meerderjarig te zijn, en het moeten uw eigen spullen zijn die u rechtmatig heeft verkregen.....