Prijs laten zakken

Mooie foto's op de site van Funda met 180* beelden

Flyers uitdelen

En de interieurtips van de woonprogramma's uitvoeren (weinig spullen, gen achterstallig onderhoud, verfje hier en daar)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door het onder de marktwaarde aantebieden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een realistische prijs vragen (en openstaan voor onderhandelen), een goede makelaar, en als er mensen komen kijken, zorgen dat je bijvoorbeeld net cake of brood of appeltaart gebakken hebt, dan beoordelen mensen een huis positiever (en gebak kun je ook nog bij de koffie geven).
Zorg dat huis en eventuele tuin er goed uitzien, bedenk zelf al wat mogelijkheden zijn (een kamer doorbreken? een serre maken?). Noem ook de voordelen van de buurt: zijn er winkels in de buurt? Zit je vlakbij uitvalswegen maar wel rustig? Als er mensen komen die misschien kinderen hebben: zijn er scholen vlakbij?
Enzovoorts.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat het huis een beetje leefbaar eruit ziet .
Laat enkele gordijnen hangen .
Laat enkele bloemetjes staan op de vensterbank .
Laat een beetje tuingereedschap achter .
onderhou de tuin een beetje .
En ga af en toe een beetje vegen als er vuil ligt .
Laat geen vieze ramen en deuren achter .