Moet ik gaan slapen of nog verder leren?

Ik heb 2 proefwerken morgen en ik ken het nog niet goed genoeg vind ik zelf. Moet ik gaan slapen of moet ik nog even leren en dan slapen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Antwoorden (7)

als je echt niet meer kunt en denkt dat je niks meer opneemt qua lesstof dan is het handig om juist nog even verder te gaan, alles nog een keer door te lezen want dan is je geheugen velen malen groter dan normaal. maar waarom ben je niet eerder begonnen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja. Dat is altijd naderhand. Ik begon om 2 uur en dacht dat het wel af zou zijn. Verkeerd ingeschat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken het hoor, heb dit ook vaak gehad misschien niet op GV zitten maar nog even wat leren :P
Je kan beter slapen en dan in de ochtend leren want het is bewezen als je eerst slaapt en daarna iets probeeerd te onthouden dat je dan beter onthoud dus ga lekker slapen !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thnx;)
Slapen, als je uitgeput bent werkt t ook niet. En volgende keer als de donder eerder gaan leren ;) en niet meer op gv nu!! Slaap lekker :')
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
:-))
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, welterusten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
trustuhh!
Als je niet verder kan gewoon slapen, misschien kun je 's ochtends eerder opstaan en dan nog een keer doornemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slapen hoe sneller je slaapt hoe vroeger je kunt leren :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snel naar bed en morgen extra vroeg opstaan is het beste!
Slapen kun je morgenavond wel weer inhalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De stof die je moet leren nog een keer goed doornemen en dan gaan slapen en dan de volgende ochtend nog leren.
Bij mij werkt het goed als je het nog even doorkijkt voordat je gaat slapen, want dan gaat het van je korte naar je langetermijn geheugen ofzo (heb ik ooit gelezen)