Hoe kan het dat deze stenen zo staan?

Toegevoegd na 5 minuten:
http://jordanmaxwell.com/articles/questions/questions17.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

In principe kunnen door invloed van wind met zand/stofdeeltjes zachtere delen van stenen wegslijten, of door verschillen in intensiteit van zand en wind de onderkant wegsluiten, waardoor situaties zoals de eerste foto ontstaan. De 2e foto lijkt me te kunnen dankzij fotoshop; Waar zou dit moeten staan, en heb je er meer foto's van?

Toegevoegd na 1 uur:
Wat je bij ronde keien zien is dat het OF ingesloten magmabellen zin (In vulkanisch actieve gebieden smelten bellen magma zich wel eens een weg omhoog, en blijven steken) OF is het het roondsluiten onder invloed van zon/regen/vorst, wat je veel in woestijngebieden (Centraal Australie) ziet gebeuren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze stenen bestaan feitelijk uit grondlagen met een verschillende samenstelling. De zachtere lagen zijn geërodeerd door de wind, de hardere, bovengelegen lagen zijn beter bestand tegen de wind en slijten minder.