wie waren de ouders van jozef (uit de bijbel)

ik bedoel Jozef de man van Maria

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dag derkbosch, Dit antwoordt had je uit de Bijbel kunnen halen!

Het beste antwoord

Jozef wordt in Mattheus genoemd als zoon van een verder onbekende Jakob.
De Bijbel vertelt ook dat Jozef een afstammeling was van koning David.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jozef_van_Nazareth
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is ook toevallig...

Andere antwoorden (1)

Jakob en Rachel als Jozef uit het oude testament bedoeld. De ouders van Jozef, de timmerman uit het nieuwe testament zijn niet bekend.

Toegevoegd op 21-05-2009 17:48:32
Jozef en Maria uit het nieuwe testament kwamen in ieder geval uit het geslacht van David. Er zaten 14 generaties tussen Jezus en David, net als er 14 generaties zaten tussen David en Abraham, de opa van Jakob.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jozef en Maria uit het nieuwe testament kwamen in ieder geval uit het geslacht van David. Er zaten 14 generaties tussen Jezus en David, net als er 14 generaties zaten tussen David en Abraham, de opa van Jakob.