Het is een rondbreihulpmiddel, een soort grote punnikpaddestoel. Aan de haakjes aan de onderkant worden de beginlussen bevestigd.

Hoe het precies in z'n werk gaat begrijp ik nog niet. Misschien kan iemand die Zweeds kent het ons duidelijk maken: https://dellenportalen.se/wp-content/uploads/2017/12/pryl-119-klipp.jpg
Plaatje bij antwoord
Amadea
4 jaar geleden
SimonV
4 jaar geleden
Dikke plus!
SimonV
4 jaar geleden
De Zweedse tekst geeft helaas niet aan hoe het precies werkt.
LeonardN
4 jaar geleden
+bizar dat je zoiets kan vinden....
Amadea
4 jaar geleden
Dankzij Yandex Image Search!
SimonV
4 jaar geleden
Dat heb ik ook geprobeerd. Zoeken met Yandex levert jou direct die foto op? Of neem je nog een stap?
Zelfs na het verwijderen van de achtergrond kreeg ik vanmorgen geen match.
Amadea
4 jaar geleden
Eerst kopieer ik de foto naar de Microsoft Office Picture Manager, zet het voorwerp recht, snij het bij en verbeter eventueel de helderheid en kleur. Daarna selecteer ik met Paint3D het gezochte artikel uit de foto, wat bij dit voorwerp aardig goed lukt. (Het schijnt nogal moeilijk te begrijpen te zijn dat er eenvoudiger kan worden gezocht als een voorwerp op een witte achtergrond en rechtop staand/liggend wordt gefotografeerd....). Daarna pas is er kans op slagen bij het zoeken op afbeelding, en zo'n kans is met Yandex verreweg het grootst.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dank u wel!!!
Eindelijk weet ik het.
Hier was ik nooit opgekomen.
Heel hartelijk bedankt
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als aanvulling op het antwoord van Amadea.
De link die Amadea geeft laat de titel zien: "Det var en garnhållare"
Dit betekent: "Dit is een garenhouder"
Compliment voor Amadea, dat ze het gevonden heeft.
SimonV
4 jaar geleden
Aha! Bedankt. Ik was dus op de goede weg.
LeonardN
4 jaar geleden
@Amadea Zou je dat stukje tekst op het forum willen zetten?
Goede techniek, handig voor een ieder die dat wil pogen!
paulos
4 jaar geleden
Ongelooflijk dat je dit gevonden hebt. Applaus!
SimonV
4 jaar geleden
Op zich heb je hier niet per se Microsoft Office Picture Manager en Paint 3D voor nodig: het kan met elk opmaakprogramma (zoals GIMP e.d.).
Yandex is een ongelooflijk goede zoeker: bij deze afbeelding is het voldoende het voorwerp rechtop te zetten (iets rechtsom te draaien). Vaak is dat niet eens nodig.
Het uitsnijden van het voorwerp (wat ik ook deed) was niet nodig geweest.