Dit niet.

Een goede vraag is een vraag die niet standaard op Google te vinden is en mensen prikkelt om het antwoord te vinden. Meestal omdat ze er zelf ook nog wat van opsteken en het interessant is om te delen met anderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een goede vraag is een vraag war je zelf het antwoord niet op weet, en niet in 10 seconden op internet had kunnen vinden.

Een excellente vraag wordt het als je vervolgens iedereen hier een week bezig weet te houden. uiteraard moeten het geen vragen worden zoals 'Hu Lang is een chinees'. Daarentegen is waarom zijn de bananen krom geen triviale vraag, omdat er daadwerkelijk een antwoord op is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een 'goeievraag' is een vraag waarop binnen een dag via deze site een juist en bevredigend antwoord gegeven wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een goede vraag is een vraag waar bijna niemand antwoord op heeft, maar die wel gelijk de interesse van de lezers rekt en hun nieuwsgierigheid naar het antwoord ook opwekt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een vraag waarop je het antwoord nog niet weet.