GV past steeds de site aan... Nu komt er bij reactie ook de tijd te staan. Is dat een goede toevoeging?

kijk maar hierboven...

Ja ik vind dat een goede toevoeging. Dank je GV voor de prachtige gelegenheid tot communiceren die jij ons biedt...

Hartelijk dank

:-)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en?

Het beste antwoord

Vind ik wel. Zou me werkelijk niet kunnen bedenken waarom dat slecht zou kunnen zijn.

Nu staat er iets als "een uur geleden" of "twee weken geleden". Dat brengt toch eigenlijk niets?

Doe maar hoor wat mij betreft. Plus 1 voor zo'n aanpassing.

Toegevoegd op 21-04-2009 18:12:45
Als die er al zou komen dan want voorlopig zie ik dat er nog niets veranderd is ten opzichte van de afgelopen tijd.

Waar zie jij die tijd dan staan als ik vragen mag?

Toegevoegd op 21-04-2009 18:14:53
En daar is hij dus. (Zie 't nu en hier werkelijk voor het eerst. Vlak boven mijn eigen "toevoeging" nog wel.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ja, vind ik wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De site wordt steeds beter, dus ja!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ook even testen natuurlijk!
Je bedoeld in plaats van reactie een toevoeging, of mis ik even iets?

Denk dat het bij een toevoeging wel goed is, bij een reactie zie ik het nut er niet zo van in..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
GV is zich in rap tempo aan het verbeteren, klasse voor zo'n jonge site. Persoonlijk hoeft er voor mij geen tijd bij te staan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
misschien ligt het aan mij hoor maar ik zie die tijd al een hele tijd. da's nie van kort geleden volgens mij. Want daaraan kon je dan zien of iemand hetzelfde antwoord had gegeven voor jou of na jou. of tegelijk. Ze zijn zowieso een hoop aan het plannen en veranderen. want als ik ze ideeen mail krijg ik soms te horen dat dat al op de todo list staat. Dan kunnen we echt nog een hoop goeds en leuks verwachten. Ik kijk er in ieder geval naar uit ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee hoor dit is net nieuw... voeg maar eens iets toe aan een al gegeven antwoord, dan zie je het...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
oooo dan begreep ik je verkeerd. je bedoeld de tijd bij de toevoeging. ik dacht de tijd bij de antwoorden. hmmm en nu ik je vraag goed lees zet je daar de tijd van de reacties neer. en daar staat nu juist geen tijd. pff lastig allemaal hoor.
Of er nou de echte tijd of zoveel seconden, minuten danwel uren staat maakt mij niet zoveel uit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De tijd maakt mij niet zo veel uit maar in sommige kwesties kan het wel handig zijn denk ik.

En GV gaat sowieso vooruit, dus 't kan nooit kwaad!