kan ik schoenen terug brengen?

Ik heb maandag schoenen gekocht en vond ze zelf niet echt super lekker zitten maar de verkoper zei dat het even moeten wennen en dat je vanzelf wel lekker gaan zitten.vandaag doen die schoenen nog steeds zeer aan mijn voeten dus ik wil ze terug brengen maar kan dat zo maar als ik de bon nog heb want ik heb er al 2 dagen meegelopen en zijn al een beetje vies geworden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Meestal zijn de voorwaarden voor terugbrengen van schoenen dat de schoenen in de originele doos zitten, onbeschadigd en niet buitenshuis gedragen zijn.
Aangezien jij meldt dat ze vies geworden zijn vermoed ik dat je er ook buiten mee hebt gelopen. Helaas, dan kan je ze niet meer terugbrenge.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel als hij ze schoonmaakt en nieuw lijken

Andere antwoorden (2)

Als je ze schoon maakt en met bo terug brengt i orginele doos zou je et kunnen
Ruilen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon schoonmaken en terug bregen klant is koning!!