De enige echte Elmer's school glue (Elmer's school lijm),
-----als enige verkrijgbaar in Nederland online bij Fluf Slime Shop.-----

@Silasakar, Ik heb even gebeld voor je, helaas NIET verkrijgbaar bij Harold's (Burg.v.Walsumweg), noch bij van Beek (Hoogstraat), waar je het toch zou verwachten.

WEL verkrijgbaar bij https://www.flufshop.nl/product/elmers-school-glue/

Elmer’s school glue
De enige echte Elmer's school glue (Elmer's school lijm), als enige verkrijgbaar in Nederland bij Fluf Slime Shop. Maak met deze lijm de beste Slime zoals gezien in de duizenden Slime videos. De lijm komt direct vanuit Elmer's (Canada) en is 100% origineel.

SKU: 2222
Categorieën: Alles, Handig, Lijm
€5,95
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
paulus811
5 jaar geleden
+ voor de moeite die je neemt om twee mogelijke winkels te bellen voor een volstrekt onbekende.