HUH eerst had ik 22 punten, toen 18 nu 12? Is dat de bedoeling dat je naar beneden gaat? Ik kan nergens de spelregels vinden hoor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als je vragen stelt kost dat 3 punten.
Die punten krijg je terug als je je vraag sluit.
Als je vraag, reactie of antwoord verwijderd wordt omdat het tegen de regels is of omdat de moderators er zin in hebben, dan kost dat je 5 punten.

De spelregels vind je onder "Help", rechts van het midden, bovenaan de site.
http://www.goeievraag.nl/help

Toegevoegd na 1 minuut:
Om aan méér punten te komen moet je goede vragen stellen of goede antwoorden geven, dan krijg je wellicht punten van de andere gebruikers.
Ga maar doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yessss!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier is de 2e +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:) Zo geweldig is het nu ook weer niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die had ik je al gegeven, maar je was er blijkbaar niet blij mee... :'(

Andere antwoorden (2)

Elke keer dat je een vraag stelt gaan er drie punten af.
Maar die krijg je weer terug als je de vraag sluit.
13 jaar geleden
En op elk gegeven antwoord krijg je 1 punt. En ja vragen stellen kost je 3 punten als je je vraag sluit over een uurtje krijg je die 3 punten weer terug. En als je vraag wrodt verwijderd door een moderator gaat er weer een 5 punten er af... Dus zo zit 't een beetje in elkaar..
O jah en als je elke dag inlogd krijg je weer een punt bij.