Welke interesses hebben jullie allemaal aangeduid?

Het lijkt gewoon alsof het altijd dezelfden zijn die antwoorden.
Ofwel heb ik net heel toevallig dezelfde interesses.
Ik denk eerder dat die mensen die altijd antwoorden op de vragen die mij interesseren alles als interessegebied hebben aangeduid..
hebben jullie het dan niet enorm druk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Geen. Maar van www.goeievraag.nl "krijg" ik wel "Aanbevolen vragen" die geselecteerd zijn op basis van mijn gestelde vragen en gegeven antwoorden, net als iedereen hier.
Antoni
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja druk met antwoorden...

Toegevoegd op 20-06-2009 22:22:59
Ik ben alleen geïnteresseerd in IK, in het Zelf, in de éne...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb maar 1ingevuld maar zelf let ik er niet zo op ik ga gewoon alle vragen af beantwoord degene die ik beantwoorden wil
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb *geen* interesses aangeduid.

Op basis van je interesses wordt bepaald welke vragen bij jouw "aanbevolen vragen" worden gezet. Daar maak ik nooit gebruik van - ik kijk altijd gewoon naar alle vragen, gewoon door vanaf de voorpagina alle vragen te lezen, en steeds een pagina verder te gaan tot ik een vraag tegenkom die ik al heb gelezen toen ik de vorige keer op GV rondsnuffelde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen, ik ben breed geïnteresseerd. Er zijn ook zeker genoeg vragen die ik oversla, of niet beantwoord wanneer er al een aantal goede antwoorden staan bij kennisvragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het overbodig om je interesses op te geven, alsof de rest niet interessant kan zijn. Ben er ook een beetje huiverig voor om zulke dingen in te vullen op een site. Je weet nooit of het tegen je gebruikt wordt (spam?).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen. Ik heb ook mn email nog niet bevestigd, krijg ik tenminste niet allemaal rommelmail als een antwoord weer als te radicaal wordt opgevat en maar liefst 6 minduimpjes en reacties moet koppen.
En dat het wel allemaal dezelfde lijken, is ondat er een harde kern van een man of 5 is; ik denk dat het onmogelijk is om tussen de laatste 300 vragen een vraag te vinden waar geen van hen in heeft geantwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen. Beantwoord alleen waar ik zin in heb.