Welke uitgever is gespecialiseerd in boeken met tips?

Ik ga een boek schrijven, met 25 tips over verkering krijgen/vragen en ook hoe je met liefdesverdriet moet omgaan.

Welke uitgever kan ik het best kiezen, voor dit TIP-boek

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet geen uitgever kiezen als het zo'n goed boek is moet je de uitgevers tegen elkaar op laten bieden.
rebecca
13 jaar geleden
opschieten met dat boek. dan is gv van dat soort vragen af haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor welke leeftijdscategorie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leeftijdscategorie is gewoon vanaf het moment dat je verliefd ben/wordt tot en met 16.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@rebecca Ik heb nu al vakantie, dus ik verwacht dat dat boek deze week al af is. Ik zal als hij uitgegeven is een link plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen boven de 16 zijn ook in staat om verliefd te worden... Wist je dat..?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja eigenlijk is het vanaf het moment dat je verliefd kan worden tot en met 99
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Ik heb nu al vakantie, dus ik verwacht dat dat boek deze week al af is. Ik zal als hij uitgegeven is een link plaatsen." Wow, jij hebt vertrouwen in de zaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zie dat veel jongens het nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en ik heb een uitgever die 80% van de manuscripten uitgeeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom dan deze vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die heb ik net gevonden, maar ze zijn niet gespecialiseerd in dit soort boeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi draaiideur, ik bied me aan om mee te schrijven, ik was het ook van plan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@youris dank je, heel graag.

Antwoorden (2)

misschien kun je het beste je boek in eigen beheer uitgeven?
er zijn meerdere mogelijkheden om dat te doen
oa via de link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn op internet meerdere aanbieders om je boek uit te geven.
Maar een goedkopere mogelijkheid is om een drukkerij in de buurt te bezoeken en een offerte aan te vragen.
Het is op dit moment geen vetpot in deze bedrijfstak, dus een beetje shoppen heeft zeker zin.