Hoe maak je een tijdcapsule ?

Hiermee bedoel ik een kistje waarin allerlei dingen van deze tijd zitten die later worden terug gevonden. Foto's, brieven, kranten, etc

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Het beste antwoord

Koop iets stevigs om het in te doen, wat ook waterdicht is. Dan doe je daar allemaal dingen in die je wilt, en eventueel ook dingen van andere mensen.
Dan zorg je dat er op de buitenkant staat uit welk jaar het komt, en misschien voor welk jaar het bedoelt is.
Uiteindelijk graaf je een diep gat, en daar doe je het in. Vergeet niet waar je het gat hebt gegraven, en zorg dat je toestemming hebt om daar te graven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Koop iets dat waterdicht is, stop je spulletjes erin en begraaf het diep. Ik kan je geen 100% garantie geven dat het ooit teruggevonden gaat worden, maar de kans is er zeker.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Kijk op marktplaats, en doorzoek de database op zwarte doos... Dat is zo´n ding dat ze steeds kwijtraken als er een vliegtuig op een andere wijze de grond raakt dan een reguliere landing... Doe daar dan je spullen in en begraaf die op een plek, waar het erg druk is, in een bouwput van een metro of zo... Niet ergens achteraf, dat werkt niet...

Dan ben jij wellicht de archeologische vondst uit het mobiele tijdperk, ooit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Haha, zwarte dozen op Marktplaats!
Als je er al eentje zou vinden, dan kun je er nix instoppen, die zit boordevol met apparatuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat weet ik ook wel, maar dat sloop je er dan toch eerst uit... Het is wel een kooi, een behuizing die tegen een stootje kan, daarom...