Wat kan ik vanuit New Delhi als "cadeau" meevragen?

Morgen komt iemand vanuit Delhi, en vroeg of ik iets wilde, wat zal ik vragen om mee te brengen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Authentiek cd's van citar spelers, stijl ravi shankar maar minder verwesterd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

zijden draagdoeken, spotgoedkoop daar en heel handig hier...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Namaak merkkleding, wacht dacht je van een mooie leren riem?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
taj mahal als pennebakje voor op je buro?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef je maten door en vraag of ze een kleermaker een pak voor je willen laten maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt er hele mooie bewerkte (edelstenen) sieraden kopen waarbij je nauwelijks geld betaalt voor de vele arbeid die nodig is geweest om de soms ware kunststukjes te fabriceren.

Is het niet voor jezelf zul je je vrouw/vriendin/moeder enz. er absoluut een groot plezier mee doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sari (hindoestaanse jurkachtige lange doek =P), van die leuk rammelende armbanden, als het niet voor jezelf is misschien dan voor je moeder/zus, of anders zo'n kurta (mannelijke overhemd) met dhoti/longhi (pofbroek). Sieraden kan ook altijd, ze hebben er ook hele mooie aardewerk, gouden olielampen.
Ben je gelovig, dan kan je ook wat beeldjes vragen van goden etc.

Wat ook heel leuk is, vind ik dan, is misschien cd's en films van ''Bollywood''...=P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wist niet zeker of de vraagsteller mannelijk was...dus daarom zei ik dat je het anders kon geven aan familie...niks mis mee toch -_-