Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik vanuit New Delhi als "cadeau" meevragen?

Morgen komt iemand vanuit Delhi, en vroeg of ik iets wilde, wat zal ik vragen om mee te brengen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Authentiek cd's van citar spelers, stijl ravi shankar maar minder verwesterd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

zijden draagdoeken, spotgoedkoop daar en heel handig hier...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Namaak merkkleding, wacht dacht je van een mooie leren riem?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
taj mahal als pennebakje voor op je buro?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef je maten door en vraag of ze een kleermaker een pak voor je willen laten maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt er hele mooie bewerkte (edelstenen) sieraden kopen waarbij je nauwelijks geld betaalt voor de vele arbeid die nodig is geweest om de soms ware kunststukjes te fabriceren.

Is het niet voor jezelf zul je je vrouw/vriendin/moeder enz. er absoluut een groot plezier mee doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sari (hindoestaanse jurkachtige lange doek =P), van die leuk rammelende armbanden, als het niet voor jezelf is misschien dan voor je moeder/zus, of anders zo'n kurta (mannelijke overhemd) met dhoti/longhi (pofbroek). Sieraden kan ook altijd, ze hebben er ook hele mooie aardewerk, gouden olielampen.
Ben je gelovig, dan kan je ook wat beeldjes vragen van goden etc.

Wat ook heel leuk is, vind ik dan, is misschien cd's en films van ''Bollywood''...=P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wist niet zeker of de vraagsteller mannelijk was...dus daarom zei ik dat je het anders kon geven aan familie...niks mis mee toch -_-

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding