In Nederland zijn geen adelijke titels te koop. In het buitenland wel, die je dan weer in Nederland kan gaan voeren. De waarde van zo'n titel? Misschien opent het wel deuren, als je het maar slim genoeg speelt.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zover ik weet kan je in nederland adelijke titels kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Utrecht
13 jaar geleden
Alleen door met iemand van adel te trouwen.
Nieuwe adellijke titels worden in Nederland niet meer uitgegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, maar oude bestaande titels worden wel te koop aangeboden, zowel hier als in belgië. Er is trouwens een uitzondering, de koningin geeft haar familie nog steeds regelmatig adelijke titels.
Als je voldoende geld hebt, is alles te koop. Dus ook titels.