Hoe komt het dat hier een andere sjors zit?

Er zit iemand anders op de site met dezelfde naam. Is dat de bedoeling?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Op de een of andere manier voel ik me aangesproken ;-)

Ik heb dit net zelf ook ontdekt, en deze vraag doorgegeven aan de redactie.Naar mijn mening moet dit niet kunnen.Je hoort hier nog van.Moderators hebben hierin geen invloed.

Gebruikers van GoeieVraag.nl hebben een gebruikersnaam en een weergegeven naam. De gebruikersnaam is de naam waarmee je inlogt. De weergegeven naam is de naam die op de website getoond wordt (en als je geen weergegeven naam hebt ingevuld, dan wordt je gebruikersnaam getoond). De gebruikersnaam is voor elke gebruiker uniek. Echter, de weergegeven naam mag je helemaal vrij invullen (zie 'instellingen'). Zo kan het dus inderdaad gebeuren dat een persoon zich aanmeldt met de gebruikersnaam 'PiEtjE12345' maar dat hij als zijn weergegeven naam 'Pietje' instelt. En als er al iemand anders op de website zit die ook Pietje als weergegeven naam heeft, dan zijn er ineens twee Pietjes. Maar met behulp van een unieke avatar is het natuurlijk alsnog wel duidelijk wie wie is. Toch?

De andere sjors heeft zijn naam met een hoofdletter. Zou dit het zijn?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100