valselijk verzenden e-mail onder mijn naam

msn social friend verstuurt naar contact personen een bericht omtrent shoot me teen waardebepaling onder mijn naam
Ik zou graag hebben dat dit ophoud
Dat is zuiver schending van privacy

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat klopt. Daar heb ik ook altijd last van. Waarschijnlijk komt dit doordat je zelf een valse mail van iemand heb gehad met een link. Op het moment dat jij klikt op die link. . . Heb je ook dat virus in je mail. Open ook nooit mailtjes van bekende afzenders met : ik heb 1000 euro gewonnen. Als je logisch nadenkt, dan kan je zelf bedenken dat iemand dat nooit zal sturen. Maar het kwaad is al geschied dus je kan er niks meer aan doen voor zover ik weet. Succes

Je hebt ws een link aan geklikt en toen heb je een virus geinstalleerd, dat virus wordt steeds krachtiger en uiteindelijk zal je pc zo traag zijn als ik weet niet wat! Ik heb mijn pc helemaal moeten formateren toen.... succes ermee, en nooit meer linkjes aanklikken die je krijgt in je scherm van msn of mailtjes....

Heb ik ook enorm last van gehad, een simpele tip: verander je wachtwoord, bij mij is het daarna opgehouden.

In tegenstelling to de antwoorden hierboven, vermoed ik dat het niets met jouw computer te maken heeft. Het zou heel goed kunnen dat die mailtjes verstuurd worden vanaf de computer van een kennis van jou. Die mailtjes worden verstuurd naar contactpersonen uit het adresboek van die kennis, en gebruiken een afzender-adres uit datzelfde adresboek. Zo lijkt het mailtje dus van jou afkomstig te zijn, maar wordt het in werkelijkheid ergens anders verstuurd.

Bovenstaande antwoorden zijn mogelijk, maar het kan ook dat je msn/hotmail-account is gehacked. Heb ik ook gehad. Verander je wachtwoord en je geheime vraag, dat kan helpen. Soms zit er helaas niets anders op dan een nieuwe account aanmaken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100