valselijk verzenden e-mail onder mijn naam

msn social friend verstuurt naar contact personen een bericht omtrent shoot me teen waardebepaling onder mijn naam
Ik zou graag hebben dat dit ophoud
Dat is zuiver schending van privacy

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.6K

Antwoorden (5)

Dat klopt. Daar heb ik ook altijd last van. Waarschijnlijk komt dit doordat je zelf een valse mail van iemand heb gehad met een link. Op het moment dat jij klikt op die link. . . Heb je ook dat virus in je mail. Open ook nooit mailtjes van bekende afzenders met : ik heb 1000 euro gewonnen. Als je logisch nadenkt, dan kan je zelf bedenken dat iemand dat nooit zal sturen. Maar het kwaad is al geschied dus je kan er niks meer aan doen voor zover ik weet. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ws een link aan geklikt en toen heb je een virus geinstalleerd, dat virus wordt steeds krachtiger en uiteindelijk zal je pc zo traag zijn als ik weet niet wat! Ik heb mijn pc helemaal moeten formateren toen.... succes ermee, en nooit meer linkjes aanklikken die je krijgt in je scherm van msn of mailtjes....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook enorm last van gehad, een simpele tip: verander je wachtwoord, bij mij is het daarna opgehouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ww veranderen? Het is toch niet dat iemand die mailtjes verstuurd, dat doet dat virus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helpt waarschijnlijk wel:
Virus/Bedrijf of hoe je het ook wilt noemen, logt gewoon in op het account en verstuurt vervolgens aan iedereen dit soort mailtjes En een goede virusscanner vind zulk soort virussen meestal wel :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geloofde het ook niet, maar kennelijk ging dat bij mij wel zo, bij mij werden er mailtjes doorgestuurdals: ik heb hier mijn notebook gekocht enzo. Heel vervelend omdat je er niets aan kunt doen en mensen jou er wel op aan kijken. Van alles geprobeerd, (virusscanners enzo) maar pas toen ik mijn wachtwoord veranderde hield het op. Volgens een "deskundige"had ik waarschijnlijk ergens mijn wachtwoord ingevuld en hebben ze je dan zo te pakken. De mails schijnen dan via Azië te gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, heb virusscanner van ziggo... Mag toch aannemen dat die wel goed is, maar hij kroop er dus wel in. Maar goed, het klinkt wel aannemelijk als ik eerlijk ben. Zou maar zo kunnen dus
In tegenstelling to de antwoorden hierboven, vermoed ik dat het niets met jouw computer te maken heeft.

Het zou heel goed kunnen dat die mailtjes verstuurd worden vanaf de computer van een kennis van jou. Die mailtjes worden verstuurd naar contactpersonen uit het adresboek van die kennis, en gebruiken een afzender-adres uit datzelfde adresboek.
Zo lijkt het mailtje dus van jou afkomstig te zijn, maar wordt het in werkelijkheid ergens anders verstuurd.
13 jaar geleden
Bovenstaande antwoorden zijn mogelijk, maar het kan ook dat je msn/hotmail-account is gehacked. Heb ik ook gehad. Verander je wachtwoord en je geheime vraag, dat kan helpen. Soms zit er helaas niets anders op dan een nieuwe account aanmaken.