Wij willen graag meer informatie over deze plaats.

Wij hebben een leuk huis gezien maar vragen ons af of het niet te rustig is voor onze zoon, en of er wel jeugd woont in de leeftijd van 12 jaar.

Toegevoegd na 57 seconden:
In Isselburg/Werth in Duitsland.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Als je info wilt moet je zelf naar de plaats toe gaan en de sfeer proeven, het hier vragen heeft niet echt veel nut denk ik.

Want andermans mening hoeft nog niet altijd die van jezelf te zijn.

Ga naar de lokale winkels en praat met mensen, leer ze kennen en stel deze vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Lora, misschien is deze site 'gutefrage' een mogelijkheid om meer info te verkrijgen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er was een Ijzerfabriek, er staat een moskee. Dus moslimjeugd zal er zeker zijn.
Op mij komen de plaatsen in die omgeving als nogal saai over. Maar bel het Verkehrsamt.