Hoe krijg je een stoere of althans zelfzekere blik? Want naar 't schijnt, kijk ik altijd triest.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

Je straalt datgene uit, zoals jij je voelt. Als jij je lekker in je vel voelt, zul je ook een zekerdere uitstraling hebben. Er bestaat geen trucje om een stoerdere blik te hebben, althans, niet voor langere tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Houd je hoofd zoveel mogelijk in de stand, dat als je rechtdoor uit je hoofd kijkt, je de (denkbeeldige) horizon in het vizier hebt.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oefen eens het volgende:
loop door de kamer, of op straat in je eentje
hoofd rechtop, geen borst vooruit, maar gewoon
loop relaxed, ontspannen, tracht
zelfverzekerd te gaan
mondhoeken iets omhoog gekruld
je blik laat je dwalen
en: vooral niet triest
je bent er gewoon
zoals je bent. wees vriendelijk voor jezelf
succes joh.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die mondhoeken - dat vind ik de grote tip...
Dat kan je je echt aanwennen, om altijd een lichte glimlach om je mond te hebben - denk aan iets of iemand waar je van houdt, voel, hoe je mond krult : zo dus...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies
Voor de spiegel oefenen en wat ook heel erg leerzaam op toneel gaan.
Ik ben ooit eens gevraagd om mee in een toneel stuk te spelen. Ik kreeg toen van die drama lessen en dan leer je ook veel over jezelf, je houding, je beweging, uitstraling enz. Heel erg leerzaam en op één of andere manier werken die lessen door in je zelfvertrouwen gedrag en uitstraling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beeld je in dat je de koningin bent. Of een enorme kakker met heel veel geld. Of een ontzettend beroemd persoon. Iemand die denkt dat ie beter is dan de rest zegmaar. :P