Hoe komt het dat wanneer de voertuig waar jij je in bevindt stopt, het lijkt alsof het voertuig naar achter gaat. Terwijl dit niet zo is...

Bijv. Je zit in de auto, en dan remt de bestuurder...al staat de auto stil, dan lijkt het alsof de auto heel rustig een klein stukje naar achter gaat.
Terwijl dit niet het geval is want de auto staat stil

Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik nooit...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wel soms...sinds kleins afaan. Haha, een storing in m'n hersens

Antwoorden (3)

Volgens mij ligt dat gewoon aan jou
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms als jij stil staat en als de auto die naast jou staat beweegt dan lijkt het alsof jij naar achteren gaat. Maar als er geen auto's zijn die aan het bewegen zijn, aan je linker of rechter kant, dan is er iets mis met jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik ook wel eens gehad. Ik dacht dat de auto waar ik in zat ook wel eens een stukje naar achter ging nadat we gestopt waren voor een stoplicht. Tot ik er achter kwam dat dat maar zo leek! In werkelijkheid reed dan de auto waarnaast we gestopt waren een klein stukje naar voren. Omdat je aanneemt dat de omgeving stilstaat (maar eigenlijk dus naar voren gaat) denk je dat jij naar achteren gaat. Hetzelfde gebeurt wel eens op het station als je in de trein zit. Gaat jouwe nou rijden of is het de trein naast je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook wanneer er geen auto's naast je aan het rijden zijn? :\