Worden beloofde prijzen ook altijd uitgereikt?

Worden bij internet enquetes (etc.) altijd de prijzen ook daadwerkelijk uitgereikt?
Ik weet wel van bekende merken etc dat dat zeker wel werd gedaan ( ik heb er genoeg gewonnen d.m.v slagzinnen ) maar tegenwoordig heb je veel van die enquete op internet die je van alles beloven als je ze maar invult. ( win een vakantie... win een jaar lang energie... win een auto... etc etc etc.
Helaas lees je nooit ergens wie wel hier iets mee hebben "gwwonnen".
Alleen dat ze daarna worden plat gebeld door die telefoon "mutsen"en ook nog meestal onder het eten.

Heeft iemand wel eens iets met dit soort dingen wat gewonnen of is het net als met die ellenlange loterijen van readers digest dat je nooit meer wat hoort later.
Even onder het mom.. de voordeel van de twijfel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Nou, ik ben bang dat het laatste waar is...
Het gaat meer om het reageren. Het smsje wat je stuurt...of het mailtje.
Hoe weet je..of alle staatsloten verkocht zijn?
En hoe weet je...of het nummer op een verkocht lot valt?
Wie zegt me niet dat het op een ONverkocht lot valt?
Tegenwoordig draait ALLES zowat om geld.
Met name veel geld verdienen...de manier maakt voor velen niet zoveel meer uit.
Als je zogenaamd een auto hebt gewonnen...kun je lang wachten...geloof maar niet alles wat men schrijft en zegt.
Maar zo wakker was je al hihi, groetjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een dochter van een vriendin van mijn, heeft wel een vliegreis gewonnen en heeft het gekregen. Zelf ben ik niet bekend met deze lotterijen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet in ieder geval van een vroegere werkgever van me dat de bij de enquete's aangeboden reis nooit werd uitgekeerd, was een lokkertje om maar zoveel mogelijk mensen de enquete te laten invullen.
Er stond op de enquete ook niet in welk jaar de prijs zou worden uitgekeerd was het laconieke antwoord toen ik daar eens naar vroeg.

Ik heb geen idee hoe het met de overige enquetes online gaat, maar ik vul ze niet meer in, ik vul alleen nog enquetes in van bedrijven die je per enquete een vergoeding geven in de vorm van punten die je bij een x-aantal in kunt ruilen voor bijvoorbeeld boekenbonnen van bol.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja die vul ik inprincipe ook altijd nog maar in ( flycatchers.. money niljonairs en euroclic) deze betalen altijd netjes uit dat is zeker.
Maar inderdaad die aparte sites... met win levenslang de kapper of. win je boodschappen voor een jaar.. daar hoor je nooit wat van maar dat begin ik nu wel te begrijpen.
Gelukkig zijn er ook wel eerlijke sites hoor, zo bedoel ik dat niet, maar waar al vragen in staan over verzekeringen.. bel maatschappijen, je inkomen etc... daar begin zo langzamerhand dood moe van te worden omdat je gwoon helemaal plat door wordt gebeld ook al vul je een NEE in.