Hoe kan ik dit gedraag afleren?

Ik word snel chaggie / boos en daarna doe ik bot tegenover andere mensen. En dat haat ik echt terwijl dat niet echt mijn bedoeling is.

Ik wil hier echt vanaf komen!

Ik probeer ook wat tijd nemen want ik weet toch dat het later minder word. Maar ik vind het niet meer leuk :c

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 13 :'D Okee heel normaal voor mijn leeftijd weet ik. Maar ik wil er gewoon vanaf komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh shit. 14 bedoel ik ;p

Antwoorden (2)

Misschien handig om te kijken waarom je snel boos word, misschien dat je ergens mee zit en dat af reageert op andere mensen. En als je toch een ander gekwetst hebt, kun je altijd naar diegene toegaan en sorry zeggen en uitleggen je het niet zo bedoelde. Dan maak je het tenminste wel weer goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eerst eens voor je er iets uitflapt diep in- en uit te ademen, dan tot 10 tellen, en dan pas antwoord geven. 't Is even oefenen, maar het werkt wel! Succes!