Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet hoe ik supermariobros op de ds uit kan spelen ( wie heeft er cheats? ) #durftevragen

None

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
783

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

kijk eens op deze pagina daar staan een aantal cheats en tips voor super mario bros
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
New Super Mario Bros kan je ook gewoon uitspelen, hoor!
Maar als je cheats wil kan je als je een TTDS kaartje hebt, kan je gewoon voordat je het spel opstart op 'cheats' drukken. Dan krijg je er heel veel Bijv: Luigi spelen in plaats van Mario.
Maar je kan ook instellen dat je alle levels hebt gehaald.
Als je geen TTDS hebt, weet ik niet hoe het moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op youtube zie je ook heel veel cheats. Je tikt gewoon de naam van het spel in bijv. supermariobros ds cheats.

Vaak komt er wel wat uit. Ik doe dat ook bij het spel alice in wonderland op de wii. Kom ik er nie tuit dan kijk ik op youtube.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zodra je cheats gebruikt is de lol er snel af..

Probeer 't nog eens op de normale manier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je alleen de game, dan wens ik je heel veel succes.

Als je een sdkaartje erin hebt;
In de meeste gevallen krijg je als je het spel wil opstarten eerst en menutje waar je de cheats kan aanzetten en kan kiezen welke cheats je wilt gebruiken. Heb je dat niet kun je Eventueel een firmware update doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding