Als ik me mail op me iPod verwijder en dan weer op nieuw instel op zelfde acount heb je dan kans dat me mail het weer doet ??

Ik kan geen mail meer kijken op me iPod en me acount instellingen controleren heb ik gedaan dat is allemaal goed dus kan ik dan gewoon het acount verwijderen en helemaal op nieuw beginnen ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ja hoor! Je iPod is niet de mail server.

Het enige wat gebeurt, is dat als hij weer verbinding krijgt met de mailserver, hij alle mailtjes opnieuw moet downloaden. Als je gebruikt maakt van hotmail/live, kan ik je adviseren om even bij de bron die ik heb toegevoegd aan de reactie te kijken. Daar staat het uitgelegd hoe je het het beste kan instellen (met Exchange). Dan kan je eventueel (wat ik ook doe) je Windows Live Agenda synchroniseren! Erg handig