Wat is een instructie?

ik heb deze vraag gekregen bij een toets van nederlands.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Antwoorden (5)

een order ofwel een uitleg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een aanwijzing hoe te handelen.

Toegevoegd na 26 seconden:
Een (uitgebreide) uitleg van wat je moet doen.
14 jaar geleden
Een richtlijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een instructie is een ander woord voor uitleg, aanwijzing van hoe je iets in elkaar kunt zetten, repareren, vertalen, denk b.v. aan een doe het zelf kast van IKEA, daar zit altijd een beschrijving en tekeningen bij hoe je de kast in elkaar moet zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een instructie is een grote, gele bal met aan de oppervlakte een aantal doorzichtige vlakken. Hierdoor is het mogelijk te zien wat er in de bal zit.
Veelal zitten er spijkers in, of roze bloemen.
Wie dit in deze ballen stopt is bij mij onbekend, waar deze ballen vervaardigd worden ook.
Wél weet ik dat ze veel worden gebruikt door piloten.