kunnen dromen soms egt uitkomen ?

hoi kunnen dromen soms egt uit komen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Ja!
Ik droom namelijk regelmatig dat ik uit mijn bed moet om te gaan werken...en steeds komt het uit;-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
elke droom is weer een droom die is uitgekomen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk... Als je van droomt om een ijsje te eten, en je doet dat later ook - dan is de droom uitgekomen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja sommige dromen komen echt uit, en in een droom zit ook altijd een boodschap in verwerkt. Het is niet zo als je droomt dat je in een vliegtuig zit die neerstort ook werkelijk neerstort, maar dit betekent dat je met je neus op de feiten wordt gedrukt of dat je de situatie waarin je verkeert niet moet ontlopen.
Deze symbolen kun je terug vinden in een dromen woordenboek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat kan. Dat betekent overigens niet dat je helderziend bent of dat er iets anders bovennatuurlijks aan de hand is.

Als je droomt, verwerken je hersenen de indrukken die ze overdag hebben opgedaan. Ook indrukken waar je je zelf niet van bewust was. Het kan dan best gebeuren dat je in je droom bepaalde verbanden trekt waar je bewust niet opgekomen zou zijn. Je kunt dan dromen over hoe iets zich zal ontwikkelen op basis van die verbanden. Als je gelijk hebt (dat hoeft overigens niet) kan de droom uitkomen.

Dit is alleen niet bovennatuurlijker dan voorspellen dat een steen naar de aarde zal vallen als je hem loslaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan volgens mij wel ja, Het kan een les van je leven kunnen zijn...