Mag een festival of een bioscoop je verbieden je eigen drinken mee te nemen?

In hoofddorp was laast meerlive. Een 4 daags feest. Maar als je naar binnen wou moest je je eigen drinken inleveren mogen ze je verbieden dat mee naar binnen te nemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2.4K

Het beste antwoord

Ja dat mogen ze zeker. Jij bent gast op hun gebied dus mogen ze je dat verbieden, het doel erachter is om te zorgen dat jij daar een drankje of voedsel koopt, wat vaak prijzig is, inplaats van dat jij het van thuis meeneemt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Helaas wel.. Gooien ze t misschien op onzin-regels als veiligheid ofzo, maarja een blik mag ook niet echt genaaid i know
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, de volgende keer 50 euro extra betalen, zonder dat je daar iets aan drinken en eten kan kopen....Idee???
Ja, dat mogen ze. Zij hebben dat in hun regelement bepaald, zodat ze meer verdienen aan eten en drinken. Anders is het voor evenementen niet meer te behappen. De kosten zijn enorm hoog om het te organiseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat mogen ze, het is hun terrein dus zij bepalen de regels
Net als jou ouders die in huis bepalen
En school die op school bepaalt

Zij hebben het gekocht dus zij maken de regels

En met die drankjes hebben ze liever dat je daar 0.33liter cola koopt voor€2.50 dan een hele liter cola bij AH voor €1.00
Zo verdienen zij veel geld ;)