Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wanneer ik iets bestel uit het verenigd koninkrijk , hoe gebeurt dan de overschrijving , hoe lang duurt de overschrijving en wat kost het mij?

Is dit een eenvoudige handeling of komt er wel wat bij kijken ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
634

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor internationale betaling maak ik gebruik van PayPal,
Erg handig, snel, veilig en ze geven een garantie!
als het pakketje niet aankomt (en je kan het bewijzen uiteraard) krijg je van PayPal je geld terug! meer informatie op http://www.paypal.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het beste kun je met credit card betalen, anders heb je het IBAN-nummer van de Engelse bank nodig, samen met het rekeningnummer van de rekeninghouder. Wat de transactiekosten zijn weet ik niet, dat hangt af van de bank ook, en of je het met internet-bankieren regelt of met een formuliertje op kantoor. Ga uit van een bedrag tussen EUR 2.50 en EUR 10.00
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenwoordig is het internationale betalingsverkeer heel erg vereenvoudigd. Degene die van jou geld wil ontvangen, vermeldt ongetwijfeld het IBAN nummer van de bank. Op de site van je eigen bank kun je een uitgebreide toelichting vinden over het internationale betalingsverkeer. Als je met iDeal betaalt, is het geld er of dezelfde dag of de dag erna. Nadeel is dat er kosten aan verbonden zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mocht dit alles goed gaan...denk dan wel aan de invoersbelasting / inklaringskosten.
deze worden steekproefsgewijs genomen , mij is dit overkomen en kon ik bovenop de verzendingskosten ook nog eens € 49,- aan inklaringskosten betalen bij aflevering door dhl ( geldt natuurlijk voor alle postbedrijven)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding