Dat zou ik bij jou wel eens willen weten ja ;)

Mijne betekent niets meer dan een pseudoniem voor mijn echte naam.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mijn echte doopnaam. ik heb niets te verbergen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ik af en toe wat antwoorden geef.
(maar stel ook wel eens een vraag, vreemd genoeg)
15 jaar geleden
een zelf verzonnen naam (die ik vooral voor RPG's gebruik), ik gebruik hem voor een heleboel spelletjes en online dingen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn initialen die ik al jaren gebruik in games en op fora.
Voordat de PC in zwang kwam gebruikte ik de 3 letters al wanneer ik de hoogste score haalde op een video arcade machine (pacman, paperboy, space invaders etc.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is een variant op Freudiaans. Lekker Freudiaans, hè?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn voornaam en achternaam en de cijfers mijn geboortedag en maand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
verbastering van Nathalie....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een teletubbie (favoriet van mijn zoon).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zijn mijn initialen, trouwens, jouw naam kan nog fouter met een korte ei ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het betekent:

"ik wist niets beters dus .."There you go". ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Sgrijvvaud;

Mijn voornaam plus de eerste letter van mijn achternaam. Ooit zo gekozen omdat op de plek waar ik werkte vier mensen Hans heetten, maar wel allemaal een andere eerste letter in de achternaam hadden, dus deze oplossing lag voor de hand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door het vousvoyeren in je vraagstelling ga ik je het antwoord schuldig blijven.
;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Chx is een afkorting van channel-x
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn (overleden) grootmoeder (moeder van vader) kwam uit Finland. En in het Fins is Finland Suomi, dat is alles.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is gewoon mijn eigen voornaam.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon onze namen; niet erg origineel, maar niets te verbergen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon mijn voornaam en achternaam.

Buiten mijn pincode heb ik niet zoveel te verbergen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je pincode was toch 2298?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, het zijn vier enen, maar ik vertel natuurlijk niet in welke volgorde.
Mijn lievelingsgerecht!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een naam die ik al heel lang als log-in gebruik;
HArold, MArco en BOf waren drie van mijn - inmiddels overleden - honden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mijn naam die ik al jaren gebruik voor mijn inlognaam
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ooit begonnen met een zoektocht naar een e-mail zonder cijfers toe te voegen, inmiddels gebruik ik deze overal waar ik kom online - en afgekort als sne meestal ook offline.

Eigenlijk alleen op kantoor dat m'n naam gebruikt wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Afgeleid van Willem,maar ik weet dat even niet meer
Daar moet ik voor naar een andere site.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Staar" van staren, afgeleid van het duitse "Glotzen"
Ik vind het wel een leuk koppie..... en staren doet ie..!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hihihihi...jij krijgt van mij een punt omdat je plaatje en je naam zo ontzettend goed bij elkaar passen...
eh... hij die mank is.

Sinds een paar jaar aangeschoten, maar kan er af en toe de lol van inzien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hapax is Griekse woord voor éénmaal. Uniek dus...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deva is mijn roepnaam...komt uit het sanskriet...betekent: god, goddelijk, lichtwezen, natuurgeest
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn vriendin en ik waren het er niet over eens of ik een Beer of een Aap was.. dus ik ben Baap.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wips is de bijnaam van mijn familienaam (Wissing). Een wips is het Achterhoekse dialect voor een wesp. In het verleden hebben veel Wissings in het plaatselijke eerste voetbalelftal gespeeld, zij kregen deze bijnaam door hun fanatieke spel en soms opvliegende karakter
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ik zlegt ziet...

skreivvaudt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op zoek naar een naam kwam dit het eerst in me op :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een verwijzing naar een bepaald weblog.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
B is mijn voornaam, de V is van van, de 2de B is van mijn achternaam, en het lijkt een afkorting BijVoorBeeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hihi ik heet ook BvB ! In het echt
Mijn naam komt van een albumnaam en een nummer van Queen, het woord sprak me gewoon aan en ik gebruik het intussen al heel lang om in te loggen op fora en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Far zijn de eerste 3 letters van me voornaam en star komt van ster. Dit is ook mijn online nickname.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon mijn eigen naam. Simpel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ireauna is een verbastering van een van mijn voornamen en bedoelt daarnaast iets tot uitdrukking te brengen met betrekking tot mijn inborst (namelijk dat ik wel houd van een grapje en een knipoog).

De wijze van spellen verder heeft van doen met mijn voorliefde voor de klank "eau" die dieper of wellicht platter zo u wilt is als de "o" pleegt te zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De afkorting van mijn doopnaam, maar omdat op veel fora Cath al bestond heb ik er maar een 4 ingezet, omdat dat wel wat wegheeft van een hoofdletter A.