Waarom ruiken benzine, typex en nagelijk zo lekker? Volgens sommige mensen?

Toegevoegd na 14 minuten:
nagellijk moet natuurlijk nagellak zijn

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
6.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nagellijk, bah!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind het lekker ruiken:p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ohh xcuse me, ik zie het : Nagellijk hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
benzine is echt lekker, vooral met een beetje olie erbij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmmm benzine!!! heerlijk!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmmmmmmmmmmmmmmm, *voelt een noodzaak om naar de kamer van zijn zus te lopen en even flink wat nagellak op te snuiven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Typex liefde
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
benzine, lekker! En vooral de uitlaatgassen op de kartbaan :-) mmm

Antwoorden (3)

omdat je daaraan verslaafd kunt raken. Iemand die verslaafd is, kan ergens niet mee stoppen. Zelfs als het heel slecht is voor hem of haar.

Toegevoegd na 2 minuten:
de meeste zijn onschuldig, maar zoals nagellak brengen je een ongezonde situatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sommige mensen ruiken minder waardoor ze sterke geuren als lekker ervaren.
volgens de fysio (bij mij op mijn werk) kan da hier aan liggen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het geuren zijn die je niet vaak ruikt, ook 'mag' je deze geuren eigenlijk niet ruiken en dat maakt de geur spannender (mag niet omdat het ongezond zou zijn)