Hoe word een meisje van 11 positief beroemd?

als een meisje van 11 positief beroemd wil worden hoe kan ze dat het beste aanpakken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Door hard te studeren en dan een internationale carrière op te bouwen. Kijk naar mevrouw Kroes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
POSITIEF beroemd, mvr. Kroes moet je dus niet nadoen :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan kan het dus niet. Denk eens even mee je moet nog minstens 60 jaar mee.
Dat kan wanneer deze persoon een bijzonder talent ergens voor heeft. Bijvoorbeeld zingen, dansen, acteren, schilderen, noem maar op. Wanneer je op zo'n jonge leeftijd ergens heel erg in uitblinkt val je op en maak je kans om beroemd te worden.

Dus ontdek je talenten en ontwikkel ze!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door bescheiden en fatsoenlijk te blijven,blijf je in ieder geval positief! Dat beroemd worden heeft geen haast,daar kleven veel negatieve kanten aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door een extreme goede daad te doen,mensen helpen en hun leven voorgoed veranderen en dan sbs6 bellen,hart van nederland..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Extreem goede daad? De drempel is bij Hart van Nederland niet zo hoog hoor..
Met de nieuwste biotechniek en plastische chirurgie superbehendige vingers laten ontwikkelen en dan de eerste persoon ter wereld worden die met een Stradivarius van 3 centimeter grootte de Chaconne van Bach foutloos spelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Idols winnen.
En dan door naar de top!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat klopt maar Idols win je niet zomaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beroemd wordt je ook niet zo maar.