Waar kan ik goede kwaliteit mode stoffen kopen zonder dat de stof zo aflaat.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat is aflaten?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb een reactie op je reactie geplaatst onder jouw reactie.

Antwoorden (3)

Op de markt!

(Waar je gulden tegenwoordig nog maar een kwartje waard is.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor een kwaliteitsstoffen kun je het beste naar een stoffenwinkel gaan. De markt kan ook wel, maar op de markt wil men vaak goedkoop kopen en moet je echt verstand van stof hebben om de kwaliteitstoffen van andere stoffen te onderscheiden.
In stoffenwinkels kunnen ze je een goed advies geven over de stof die je gekocht hebt en kun je ook verhaal halen als de stof tegenvalt. Als de stof afgeeft, hoort dit bekend te zijn en krijg je een wasadvies mee (apart wassen en bijv. een nacht in een emmer koud water met azijn laten staan voor het wassen)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Beste Ruth, Bedankt voor je antwoord, toch kom ik er op terug, ik heb namelijk een paar weken geleden stof gekocht bij Jan Sikkes. In de eerste instantie leek dit aardig goed, maar toen ik het had gewassen en de stof uit de wasmachine haalde werden mijn handen blauw, zo liet de stof af. De verf stoffen zijn tegenwoordig niet meer goed. Ik zou graag in contact komen met mensen met de zelfde ervaring. En ik zou graag adressen krijgen van goede stoffenwinkels.
U zou me er een groot plezier mee doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jan Sikkes is ook geen goede stoffenwinkel, maar een prijsvechter. Een zaak die grote partijen stof inkoopt voor een lage prijs. Met goede stoffenwinkels bedoel ik de kleinere zaken met merkstoffen. Dit zijn de duurdere stoffenwinkels.
Mij is altijd verteld dat de beste stoffen te koop zijn in London in gespecialiseerde stoffenwinkels. Kwaliteist kost wel iets meer dan gewone stoffen.