Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er luchtige regenpakken?

Regenpakken zorgen vaak voor zweten, vooral bij fietsen. Is er één die 't niet heeft?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
816

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij Welkoop verkopen ze regenpakken die elastisch zijn(dus deze rekken met je mee)een echte aanrader...in deze pakken zweet je niet er zitten in de oksels ventilatiestukken.
En door het materiaal wat voor deze pakken gebruikt is,blijf je uiteraard droog,en de binnenkant lekker fris...
Deze regenpakken kosten vorig jaar 59,95 en soms zijn ze daar in de aanbieding,maar daar heb je nu niets aan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De betere regenpakken ademen een kant op, wat er voor zorg draagt dat het zweten sterk verminderd wordt. Ga eens bij "zwerver" kijken deze hebben goede spullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwerver?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwerver ziek bestaat nu alleen nog in België, maar neem je Beversport
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Linkje heb ik bijgevoegt.
Die zijn er zeker, alleen het grote probleem daarbij is dan weer dat het heel duur is.
Al zag ik laatst iets dat niet zo duur is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een regenbroek van een gerenommeerd outdoor merk. Zweten doe ik niet meer. Kost wel 90,-- euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk naar ademende pakken en dan vooral naar de dichtheid van de waterkolom.
Ik zweer bij goretex maar als je stevig fietst loop je toch het risico op een natte rug, maar vele malen minder als de oliepakken van vroeger.
Op het net staat een werkstuk van een scholier met heel veel hyperlinken over goretex en waterkolommen. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding