Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb veel last van vleermuizen nu de kou weg is,zijn ze gevaarlijk en hoe komen ze in vredesnaam bij mij binnen,alles zit dicht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
680

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb daar ook last van gehad.
Vleermuizen hebben maar een heel klein gaatje nodig waar ze doorheen kunnen. Kijk alles even goed na, elke kleine ruimte waar een muis doorheen kan kan een vleermuis ook door.

Ik weet niet hoeveel het er zijn maar ga anders eens kijken als het donker is in de ruimte waar ze vliegen. Neem een zaklantaarn mee en kijk waar ze naar toevliegen als ze naar buiten gaan, dan zie je door welke opening ze gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ze zouden hondsdol kunnen zijn, maar die kans is heel klein, verder zijn ze niet gevaarlijk... Ze zijn wel een beschermde diersoort, dat weer wel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ze zijn niet gevaarlijk en daarnaast ook nog eens een van de meest beschermde diersoorten in Nederland. Voor het juiste advies gewoon de gemeente bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien ben je wel onbewust gebeten door een Vampier en ben je nu een van hen. En dat de vleermuizen zich daarom tot jou aangetrokken voelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding