Ik heb veel last van vleermuizen nu de kou weg is,zijn ze gevaarlijk en hoe komen ze in vredesnaam bij mij binnen,alles zit dicht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik heb daar ook last van gehad.
Vleermuizen hebben maar een heel klein gaatje nodig waar ze doorheen kunnen. Kijk alles even goed na, elke kleine ruimte waar een muis doorheen kan kan een vleermuis ook door.

Ik weet niet hoeveel het er zijn maar ga anders eens kijken als het donker is in de ruimte waar ze vliegen. Neem een zaklantaarn mee en kijk waar ze naar toevliegen als ze naar buiten gaan, dan zie je door welke opening ze gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ze zouden hondsdol kunnen zijn, maar die kans is heel klein, verder zijn ze niet gevaarlijk... Ze zijn wel een beschermde diersoort, dat weer wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ze zijn niet gevaarlijk en daarnaast ook nog eens een van de meest beschermde diersoorten in Nederland. Voor het juiste advies gewoon de gemeente bellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien ben je wel onbewust gebeten door een Vampier en ben je nu een van hen. En dat de vleermuizen zich daarom tot jou aangetrokken voelen.