Zijn vragen waar op Goeievraag niemand een antwoord op geeft goede of juist slechte vragen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Ik denk dat het beide kan zijn. Ik heb een vraag gesteld waar niemand antwoord op heeft gegeven. Waarschijnlijk een te specifiek onderwerp waar mensen weinig van af weten. Maar voor mij een essentiele vraag!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Het is maar net hoe je het bekijkt !, overigens twijfelde ik hierop een antwoord te geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De beoordeling goed of slecht is subjectief. Naar mijn mening zijn alle vragen goede vragen omdat ze allemaal een achterliggende rede hebben. Of deze nu grappig of serieus bedoeld is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als niemand een antwoord kan geven bestempeld dat de vraag nog niet als slecht
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de moderators vertellen wat een goede vraag is, en wat niet. Maar daar ben ik het lang niet altijd mee eens.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meestal goede vragen omdat op alle simpele vragen antwoorden gegeven zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goede vragen!

Dat spoort namelijk weer mensen aan om de steller te helpen met een antwoord. Uiteindelijk bereik je dus een groot aantal mensen die de kennis delen door het beantwoorden van de vraag, of deze nou grappig of serieus is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien zijn de onbeantwoorde vragen te specifiek (en weet dus gewoon niemand het antwoord hierop) en heeft dit niets met goed of slecht te maken.
Mij valt op dat heel veel gebruikers snel een antwoord willen geven. Dit heeft waarschijnlijk ook met het puntensysteem te maken: Hoe meer vragen je beantwoord, des te meer punten krijg je. Hierdoor schieten de antwoorden soms aan het doel voorbij en zijn geen waardevolle bijdrage aan de vragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helemaal mee eens. Ze zouden het mogelijk moeten maken dat de vragen steller 2 punten voor een antwoord dat ze onvoldoende vinden bijdragen, kan aftrekken bij de beantwoorder. dat zou het ze afleren.
Dat zijn meestal hele goede, moeilijke vragen, waar alle zoveel-mogelijk-zinloze-antwoorden-geven-om-punten-te-verdienen-types geen antwoord op weten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ofwel was de vraag aartsmoeilijk en dus een goeie vraag ofwel te absurd en niemand wil antwoorden en dus een slechte vraag