Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn vragen waar op Goeievraag niemand een antwoord op geeft goede of juist slechte vragen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat het beide kan zijn. Ik heb een vraag gesteld waar niemand antwoord op heeft gegeven. Waarschijnlijk een te specifiek onderwerp waar mensen weinig van af weten. Maar voor mij een essentiele vraag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Het is maar net hoe je het bekijkt !, overigens twijfelde ik hierop een antwoord te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De beoordeling goed of slecht is subjectief. Naar mijn mening zijn alle vragen goede vragen omdat ze allemaal een achterliggende rede hebben. Of deze nu grappig of serieus bedoeld is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als niemand een antwoord kan geven bestempeld dat de vraag nog niet als slecht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de moderators vertellen wat een goede vraag is, en wat niet. Maar daar ben ik het lang niet altijd mee eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meestal goede vragen omdat op alle simpele vragen antwoorden gegeven zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goede vragen!

Dat spoort namelijk weer mensen aan om de steller te helpen met een antwoord. Uiteindelijk bereik je dus een groot aantal mensen die de kennis delen door het beantwoorden van de vraag, of deze nou grappig of serieus is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien zijn de onbeantwoorde vragen te specifiek (en weet dus gewoon niemand het antwoord hierop) en heeft dit niets met goed of slecht te maken.
Mij valt op dat heel veel gebruikers snel een antwoord willen geven. Dit heeft waarschijnlijk ook met het puntensysteem te maken: Hoe meer vragen je beantwoord, des te meer punten krijg je. Hierdoor schieten de antwoorden soms aan het doel voorbij en zijn geen waardevolle bijdrage aan de vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helemaal mee eens. Ze zouden het mogelijk moeten maken dat de vragen steller 2 punten voor een antwoord dat ze onvoldoende vinden bijdragen, kan aftrekken bij de beantwoorder. dat zou het ze afleren.
Dat zijn meestal hele goede, moeilijke vragen, waar alle zoveel-mogelijk-zinloze-antwoorden-geven-om-punten-te-verdienen-types geen antwoord op weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ofwel was de vraag aartsmoeilijk en dus een goeie vraag ofwel te absurd en niemand wil antwoorden en dus een slechte vraag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding