Hoe kun je voorkomen dat je nieuwe witte sneakers, blauw worden van een spijkerbroek

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

Ik denk door ze met iets in te smeren wat niet de blauwe kleur ven de spijkerbroek opneemt??
Iets wat de kleur afstoot??
Of misschien door een lapje in de onderkant van de broek te strijken of te naaien waardoor de kleur ook niet op de snaekers terecht komt.\
Succes ermee hoop dat je hier wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De broek eerst een paar keer uitwassen, en van die beschermende spray voor je schoenen halen bij de schoenenwinkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mijn voorganger al aangeeft, de restverf eruit wassen op 30 graden, dan heb je aanmerkelijk minder last van blauwsel op je witte schoenen en benen, dat vind ik altijd zo leuk staan bij de fitness, hebben ze een nieuwe broek, meteen aangehouden en daarna gaan ze omkleden, smurrufffffffffffffffffff!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gooi nieuwe kleding meestal eerst in een warm badje van water met azijn. Dat houdt kleur namelijk beter vast, ook al stinkt het zolang het nog niet droog is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mag toch aannemen,dat je meer dan 1 broek hebt en als dat zo is,verstout ik me te veronderstellen,dat niet al die broeken blauw zijn? Een witte broek staat ook heel leuk op witte sneakers en zal daarenboven niet blauw afgeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een paar keer goed uitwassen!
Je kan wel de pech hebben dat ie blijft afgeven!