Hoe kan het dat de reclame van burn shots(?) nu al meer dan een half jaar aanwezig zijn?

Ik zie ondertussen al meer dan een half jaar die reclame posters (billboards) staat van burn shots (of iets dergelijks.. ik weet het nog steeds niet precies, dus blijkbaar is hun promoting niet helemaal gelukt haha).
Maar ik verbaas mij erover. Voorheen wisselde het altijd elke 2 weken wel. Maar nu hangt er constant dezelfde reclame.
Maar hoe kan dit nou? Want zelfs grote verkopers adverteren niet langer dan hooguit 2 weken omdat deze pakketten niet groter zijn dan dit. En voor 2 weken kost het al tussen de 2 á 3000.

Weet iemand waarom deze reclame al zolang aanwezig is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het is inderdaad erg duur om op deze manier te adverteren. Wellicht dat in deze tijden van economische crisis bedrijven het wat rustiger aan doen met geldverslindende reclame-activiteiten. En in een ander antwoord dat Coca Cola achter dit produkt zit, en die hebben, neem ik aan, nog wel wat stuivers achter de hand en proberen dus van de zwakte van andere te profiteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ah nu weet ik dus wel waarom 1 shot flesje 5 euro kost.

Haha nu serieus.

Blijkbaar heeft het bedrijf achter dit product genoeg geld en denken ze mede doormidden van de promotie de koste terug te verdienen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zit trouwens een bekend bedrijf achter (coca cola company)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je maar lang genoeg mensen beïnvloedt gaan ze je geloven en hoewel de reclame me nooit was opgevallen hebben ze me nu toch bereikt :-(