Waarom vind je altijd maar 1 schoen langs de kant van de weg?

Al heel lang vraag ik mij af of mensen die ene schoen niet missen. Of waarom je de ander dan niet erbij gooit als je ze zat bent.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

dit onderwerp was onlangs nog bij wegmisbruikers.
het schijnt dat nogal wat mensen geregeld van schoeisel wisselen als ze onderweg zijn.
bij het aantrekken van schoenen word het gewisselde paar op het dak of de kattebak van de auto gezet en vergeten.
in dien men dan weer gaat rijden vallen ze 9 van de 10 keer er niet op dezelfde plaats af......
was een vent van rijkswaterstaat die deze uitleg gaf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Meestal hangen die in een boom naast de weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ze in sprookjes geloven en hopen dat ze zo een date kunnen scoren met hun droomprins/prinses
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal als je iets verliest, in dit geval een schoen, moet je heel erg veel geluk hebben wil je ze allebei verliezen. Dit is meestal niet het geval, en verliezen mensen er maar een
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanvulling op hierboven,
Als je dit wilt voorkomen moet je de veters maar aan elkaar binden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het een gymschoen en is die uit de tas gevallen. Of sommige mensen hebben wel eens twee paar schoenen mee (slippers en schoenen of hakken en werkschoenen).