Waarom krijg ik niet alle berichten over msn die naar mij gestuurd worden, en waarom word ik uit groepsgesprekken verwijderd?

Hallo,

Sinds een maand ofzo heb ik een probleem met msn (ik zit hier wel goed dus)
ik heb msn 9.0 en msn plus. nou komt het nogal vaak voor dat als mensen tegen mij aan het praten zijn, ik hun berichten ineens niet meer ontvang. soms komen die berichten achteraf nog, maar meestal niet. ook heb ik vaak dat als ik in een groepsgesprek zit dat ik er zomaar uitgegooid word. bij mij staat er dan dat de andere verwijderd zijn, maar bij de andere staat dat ik het gesprek verlaten heb.
msn zelf heb ik al helemaal opnieuw geinstalleerd.
zou dit dan aan mijn internetverbinding liggen?

Mvg,
Gwobbel

Toegevoegd na 6 dagen:
het komt nu wat minder vaak voor, dus ik denk dat het aan mijn internet ligt.

Nog steeds niemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik denk dat je verbinding niet stabiel is. Ik zie het ook vaker bij mensen die dan opeens afgemeld worden en 10 secoonde erna weer aanmelden. MSN heeft een constante verbinding nodig. Reset het modem eens en herstart je computer.