Waarom krijg ik hier doordeweek meer reacties op vragen dan in het weekend? Betekend dit dat de meeste mensen hier onder werktijd zitten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ja natuurlijk. je gaat je vrije tijd hier toch zeker niet zitten verdoen? MartyBreda? ;)

Ik denk dat je de spijker inderdaad op z'n kop slaat.. In het weekend zitten de mensen niet de hele dag achter een computer over het algemeen en op het werk heeft iedereen altijd wel wat tijd over..

Als ik even alleen voor me zelf antwoord: Ja...!

Haha goede vraag, ik wel ja onder werktijd (nu 9.20) meestal kijk ik ff voor ik echt begin, tussendoor keer in lunch en dan 's avonds thuis soms ook, maar dat niet altijd.

Ik voor mezelf niet, ik heb het op mijn werk al druk genoeg. Maar omdat ik pas om 10:30 begin heb ik nu wel even tijd :)

Ik zit meer op Goeivraag.nl tijdens het weekend en in de avonduren. Op m'n werk kijk ik wel af en toe, maar heb ik minder tijd om over een antwoord na te denken.

Omdat het wetenschappelijk bewezen is dat mensen die onder werktijd ook op het internet zitten productiever zijn!

in het weekend geniet je van je vrijheid, doordeweeks ga je op de computer zitten omdat je je sneller verveelt tijdens werk.

Ik werk niet en ben hier te vinden wanneer ik tijd/zin heb. Maar je hebt wel gelijk, na 23.00 uur wordt het ook altijd rustig.

dat zou een reden kunnen zijn, ook het mooie weer lokt mensen naar buiten ipv achter de pc te gaan zitten

ik kijk inderdaad alleen op mijn werk

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100