Wat voor informatie kan je op een EHBO site zetten?

het is een site waar je krijgt te zien:

wat voor cursussen er worden gegeven
uitleg over de curcussen
prijsenlijst bij aanvraag.

maar wat kan er nog meer op

Toegevoegd na 9 minuten:
even ter verduidelijking de cursussen worden op dit moment nog op de lokatie gegeven van het bedrijf die de curssus heeft aangevraagd. we zijn er momenteel mee bezig om een mooie locatie te vinden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

lokatie waar de cursus gegeven gaat worden.
Contactgegevens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar (welke) cursussen worden gegeven.

Eventuele mogelijkheden vervolgopleidingen.

praktijk oefenen d.m.v. casussen. (misschien met inlog-systeem voor de klanten?)

Verschillen/overeenkomsten vergelijkbare cursussen (zoals de militaire ZHKH bijvoorbeeld)

Waarom EHBO cursus volgen?

Dit zijn maar even wat ideeën die me te binnen schieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een aantal punten zijn altijd belangrijk voor een website.

- Wat is het?
- Wie doet het?
- Waar en wanneer?
- Wat kost het?
- Eventueel foto's
- Contactgegevens

Per punt korte maar duidelijke uitleg geven is vaak het beste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waneer de tijd waar je tel je e-mail adres
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu er op allerlei plekken AED-apparaten worden opgehangen, lijkt me een (korte) cursus over het gebruik ervan wel erg handig. Als er iemand al gestrekt ligt, en je moet de gebruiksaanwijzing eerst nog lezen, schiet dat niet zo op, natuurlijk.
En als daar veel belangstelling voor zou zijn : een cursus reanimeren. Voor als je ooit eens ergens bent, waar geen AED is.
Want je kunt echt levens redden, als je kunt reanimeren, het is op zich niet moeilijk te leren - je moet het alleen jaarlijks herhalen, zodat je niet de juiste manier vergeet.