Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik me ex spreken? Ik durf niet! Lees beschrijving.

Ik ben smoor op me ex.. Dat wil ik hem graag vertellen maar ik durf niet! Wat moet ik doen of zeggen tegen hem? Ik heb echt kriebels. :$ xx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
770
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom stel je deze vraag 3 keer?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Gewoon subtiel vertellen dat je je ex mist en nog steeds gevoelens voor hem/haar hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet via sms! Dat kan verkeerd opgevat worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stuur eerst een SMSje....dat werkt alltijd###
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een goed moment gewoon beetje grappig zeggen dat je nog wel vaak aan jullie relatie denkt en dan even zijn reactie afwachten. Misschien zegt hij iets als ik ook en dan kun je wellicht ergens insteken en zeggen dat je nog veel voor hem voelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan best zijn dat jouw kriebels wijzen op de oude gevoelens voor je ex. Maar ja, hij is niet voor niets EX Als je toch opnieuw wilt proberen dan kan je daar een hint laten vallen om te kijken hoe hij het op vat. Komende maandag is het Valentijn. Schrijf een lieve kaart. Zet er een tekst in waardoor hij weet wie jij bent maar vermeld niet je naam. Dan is de volgende zet aan hem, of niet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding