Wat vinden jullie van de reclamefolders?

Elk huishouden ontvangt elke week 36 folders in de brievenbus, dat komt neer op 34 kilo reclamedrukwerk per jaar. Dat verdwijnt vaak ongelezen bij het afval.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

ONZIN!!!
Waarom zijn er "nee-nee" en "ja-nee" stickers? Ik denk dat de meerderheid geen folders wil ontvangen dus waarom hebben we geen "ja-ja" en "nee-ja" stickers?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (19)

zonde van al het papier.
maar dan kan je ook een "nee-ja" of een "nee-nee" sticker op je bus plakken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, en waarom krijg ik nooit een nee-ja en/of een nee-nee sticker door de bus?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gratis af te halen op het stadsdeelkantoor, stadhuis, of het gemeentehuis.
Aahh mijn uurtje leesvoer, ik vind het heerlijk. Je hebt wel gelijk als je zegt dat merendeel ongelezen in de papierbak verdwijnt. Je hebt tenslotte niet elke week een nieuwe keuken nodig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze zijn wel handig om de bbq aan te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
--NEE--NEE--
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Belachelijk...

Iedereen zou een NEE/NEE sticker moeten nemen. Die coupons kan je ook in de winkel halen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is dodelijk zonde van al die bomen, gelukkig hebben wij een JA - NEE sticker alleen nu begint iedereen ineens met geadresseerd reclamedrukwerk ::
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van de postcodeloterij enzo... Dat spul gaat regelrecht het oude papier in.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou niet alleen van de postcodeloterij hoor ze presteren het nu ook om het van hele normale dingen te doen die normaal ongeadresseerd zijn.
De speelgoedfolders gaan naar m'n zoon, die leest ze keer op keer. De rest gaat inderdaad linea recta naar de papierbak, dus verspilling van papier. Ik heb een nee-nee sticker op m'n brievenbus, maar dat help echt niet in mijn buurt. Vaak liggen er van dezelfde folder meerdere exemplaren in de bus. Vooral van nieuwe pizzabezorgers!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar kan je een klacht over indienen. Of je spreekt die knul even aan...
Het is natuurlijk een grove milieuvervuiling... al die arme bomen die voor niks zijn gestorven, al dat plastic dat weer om die folders zit en zomaar op straat kan belanden, al die recyclingsprocessen die weer in gang moeten worden gezet...
En bovendien, en dat is misschien nog het ergste, is het verderfelijke kapitalistische propaganda. Ach ja, prent de nieuwste aanbiedingen maar in onze argeloze koppies, zodat we bij het de eerst volgende mogelijkheid ons zuurverdiende geld kunnen verkwisten aan de nieuwste mobiele telefoon met allerlei functies die we niet nodig hebben of aan nog maar een spijkerbroek of nog maar een... ach ja, laat ons de kassa's maar spekken van de grote kapitalistenmerken en de zakken vullen van de heren in pakken zodat ze in dikke auto's kunnen rijden en sigaren kunnen roken en hun huis kunnen verfraaien mat allerlei onzinnigheden als bubbelbaden en bioschoop zalen... ach ja, laat ons de economie maar draaiende houden, laat ons maar vervlakken en verdommen en verneppen ten koste van al die miljoenen mensen die toevallig in het verkeerde land geboren zijn, aan de verkeerde kant van de medaille... ach ja...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onzin.
Tegenwoordig kun je alle folders online bekijken.

Stoppen met die papieren folders.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die BVB;

Ik ben allang blij dat het spul hier tegenwoordig in twee gesealde pakketjes wordt bezorgd in plaats van af en toe een los plukje. En ach, als het te gek wordt zijn er altijd nog de bekende stickers. Aan de pluskant; mijn kinderen hebben er een leuk baantje aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het nix, maar mijn vrouw kan er uren mee op de toilet doorbrengen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Laten we het verzamelen en hergebruiken....oh wacht dat wordt ook gedaan (als je je afval scheidt).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Reuze handig. Die dingen goed lezen kan bakken met geld schelen. En de lokale verenigingen zijn er ook weer blij mee als ik ze uit heb.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het af en toe wel leuk om in te kijken, en het is goed voor het oud papier verder toch. Zolang de mensen het apart inzamelen wordt het gerecyceld en dan is het ook zo slecht weer niet vind ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik vind reclamefolders overbodig... ik heb een nee-nee sticker op de brievenbus geplakt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het wel goed dat ze reclamefolders uit delen, anders zou je minder snel op de hoogte zijn van de leuke aanbiedingen om je heen (zeker rond deze zware tijd)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is inderdaad een enorme papierverspilling.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel handig als verpakkingsmateriaal als je iets op moet sturen in een doos. Losse proppen van maken, en je artikel is stootvast en veilig verpakt! Kranten geven inkt af en zijn te slap voor dat doel.

Handig op de bodem van het hok van de cavia: bij verschonen zit er niet van alles aan de bodem gekleefd: ik kiep de bak om en door de folders valt alles er in 1x netjes uit :-)

Als placemat te gebruiken bij hobbyklusjes zoals iets beschilderen, lijmen, e.d.

Ik lees ze zelden of nooit, maar gebruik er een groot deel van!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik hoef ze persoonlijk niet te hebben. heb ook een schitterende nee - nee sticker geplakt. Niet omdat ik niet van aanbiedingen houd maar vind het zonde van het papier en laten ze die krengen nou ook op internet hebben staan. gewoon effe kijken op e-folders.nl (by ilse media) of folderplaats.nl briljante oplossing.