Hoe krijg ik een vriendje (die wil dat ik hem zoen dat wel)?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (8)

Misschien moet je eens kijken op onderstaande site.
suc6 ermee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien moet je niet op zoek naar een vriendje, misschien moet je lekker afwachten tot je verliefd wordt, en die jongen op jou! Zoenen is dan veel fijner!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kan via een dating site, maar ik zou gewoon wachten tot je een leuk iemand tegen komt.

Voor mezelf heb ik gemerkt dat eerst vrienden zijn erg fijn is. Je kent elkaar dan al goed en omdat je ook vrienden bent weet je dat er naast liefde meer is om bij elkaar te blijven. (soms droogt de liefde op en is er niet meer)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon afwachten!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen idee hoe oud je bent maar sommige dingen blijven op een welke leeftijd dan ook wel hetzelfde: Be yourself en be happy!

En dat is helemaal niet egocentrisch bedoelt maar een relatie moet iets toevoegen aan je leven, een onderdeel en niet iets waar je niet zonder kunt. Zie je dat wel zo, dan is dat heel lastig voor de ander omdat diegene steeds het gevoel heeft dat hij jouw leven moet verrijken.

Investeer tijd in je vriendschappen, die erg waardevol zijn geloof me, want ook al krijg je een relatie, vriendinnen/vrienden zijn belangrijk. Ga na wat jouw gelukkig maakt en als jij gelukkig bent zul je zien dat je leuke jongens aantrekt.
Pieker niet over wat komen gaat, geniet van het hier en nu! Succes :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb wel een idee maar ik weet niet hoe oud je bent dus ik zeg ff nix....;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat maakt mij wel weer heel nieuwsgierig ;) en ik ben oud genoeg
Vraag je ouders om een een T-shirt met de tekst "Ik wil zoenen. NU!"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom zou je een vriendje willen? Wat is jouw gemis in het leven?

Zodra je gelukkig bent met jezelf, straal je dat uit naar buiten. Een zelfvertrouwen dat je je zaakies op orde heb, goed voor jezelf kan zorgen en zo het al leuk heb.

Dan komt dat vriendje vanzelf wel. Hoe vaak zeggen mensen niet: 'Ik was eigenlijk helemaal niet op zoek, maar deze persoon kwam spontaan op mijn pad'.

Dit is veel beter dan de boel te forceren.