Zal er na een douchebeurt nog een droog stukje in de douchecabine te vinden zijn?

Na een gemiddeld durende douchebeurt. En hoe zou je dat kunnen testen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi, ik zal je de uitleg besparen. Hou het maar op 'gewone' nieuwsgierigheid :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik wil ook wel eens weten waarom je dat wilt weten.
Want misschien weet jij iets dat ik ook wil weten :-)

Het beste antwoord

Vast niet, al was het maar door gecondenseerde waterdamp. Test het door een paar kilo tarwebloem de douche in te blazen. Wat niet wit wordt, was droog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeie tip, de tarwebloem +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De douche wordt er niet schoner van, helaas... :-P
;-)
Maar 't spoelt wel makkelijk weg.
Ik voor mezelf, eerlijk gezegd, zou niet ZO benieuwd zijn dat ik aan 't bloemblazen zou gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De oplossing is wat vreemd, maar werkt (denk ik) wel. Wie bevestigd de gedachte? +1 voor het lachen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Proof of the pudding: neem een plantenspuit, een handjevol bloem en een moment dat moeder-de-vrouw een andere kant op kijkt...
;-D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
binnenkort even testen.. bedankt!

Andere antwoorden (3)

Jazeker. De tegels van de wand zijn hydrofoob. Zeg maar, ze stoten water af. Daarbij komt het feit dat ze verticaal opgesteld zijn waardoor de zwaartekracht meehelpt het water af te voeren. Dit kan je testen met een stukje wc papier of keukenrol. Let wel dat je niet te grote vegen maakt, want het water verzamelt in druppels. Dat is een eigenschap van hydrofobie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van waar de min? Kijk maar zelf, droge plekken op de tegels, zelfs tijdens het douchen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel eens van die droge 'vlekken' gezien. Maar ik vroeg me dan wel af of het ook echt droog was of dat er net een druppel overheen was gegaan. Dus dat het wel vochtig is maar er droog uitziet. Ik zal het eens met een papiertje testen! +
Ja zeker, het is maar hoelang je wacht na een douchebeurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
scherp +
Dat kan je testen met een weertouw.